onsdag, april 17, 2013

Ännu ett kravbrev från getty


Jag fick ett nytt kravbrev från Getty Images. Exakt likadant. Lika tjockt. Med samma krav och suddiga skrämdumpar från min blog. Men denna gången ett nytt case number. Undrar hur många cases de har mot mig?

Samtidigt kom ett mail där de går med på att reducera totalkostnaden med 75% så nu behöver jag helt plötsligt bara betala "SEK30580.87 brutto (inklusive 23% IRL moms per 2012/01/01) eller SEK24862.50 netto om betalning erhållesföre den 30 April 2013." (ja, det stämmer att de missat blanksteg mellan erhålles och före)

Mailet avslutas med: "Getty Images håller villkoren för denna uppgörelse konfidentiella, förutom vad som krävs enligt lag."

Jag har skickat in bestridan och säger bara som bilden ovan!

Edit: Klicka på Etikett nedan om du vill läsa alla inlägg om ämnet. Det är många som kontaktat mig privat. Om du vill prata mera om detta kan du maila mig på monica.anderberg AT gmail.com

Inga kommentarer: