torsdag, april 18, 2013

Jag har vunnit!




På kunskapsdagarna i måndags stod även en hel del utställare på Star Hotell. En del hade tävlingar och självklart var jag med på alla!

Idag fick jag reda på att jag vunnit! Jättekul! Men greenfeebiljett? Vet inte alls vad det är och har inga intentioner på att åka till Kävlinge Golfklubb i annat syfte än att besöka deras restaurang.

Så jag ger bort min vinst! Någon som spelar golf som vill ha dem?

(inga förpliktelser att få dem men jag skulle bli hemskt glad att bli bjuden på lunch och få en trevlig pratstund. Här hemma är det mest väggen som lyssnar..)

2 kommentarer:

Biffen sa...

Jag har fortfarande inte gjort premiärrunda i år men nån gång får man ju ge sig ut. Om vi kan hitta en tid som passar bägge så kan jag säkert hitta en golfare att ta med. Vad sägs om det?

Unknown sa...

Ah, du kom för sent Biffen. De gick fortare än kvickt. Men jag lovar du ska få nästa två jag vinner ;)